Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Csirkemell Washington-módra

2022. november 11. - Oliva receptjei

p1110161.JPG

Rántott csirkemell nagyon finom, krémes gombás töltelékkel.
Hozzávalók:
2 csirkemell
5 dkg erdei gomba aprítva (vagy egy nagyobb evőkanálnyi szárított, amit fél órára langyos vízbe áztatok)
1 evőkanál vaj
1 evőkanál liszt
2 evőkanál sajtkrém (vagy reszelt sajt)
fél dl tejszín
kevés aprított petrezselyemzöld
só, bors
a bundázáshoz liszt, tojás és zsemlemorzsa

A vajon a gombát megpirítom, rászórom a lisztet, kicsit még pirítom, majd ráöntöm a tejszínt, belekeverem a sajtkrémet és a petrezselymet (ha reszelt sajttal dolgozunk, a sajt olvadjon fel), és félreteszem hűlni.
A csirkét sóval és borssal fűszerezem, és oldalirányból kezdve zsebet vágok bele. Ezekbe a zsebekbe teszem a tölteléket, összetűzöm, majd a szokott módon panírozom, és forró olajban kisütöm.

Snidlinges csuszával ettük, ami így készül:

A tésztát (2 főre kb. 12 dkg) kifőztem, és most – a szokásossal ellentétben – hideg vízzel leöblítettem, azért, hogy a tészta majd ne szívja magába a vajas szószt.
Miközben a tészta fő, egy serpenyőben 2 evőkanál vajat és 1 evőkanál olivaolajat felmelegítettem és beleöntöttem kb. fél dl tejszínt. Picit forraltam, majd ment bele só, bors és egy jó maréknyi aprított snidling. A lecsepegtetett tésztát beleforgattam.

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr8117976212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása