Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Csirkés egytálétel

2022. november 11. - Oliva receptjei

p1100483.JPG

Ez egy nagyon jó kis étel arra az alkalomra, ha nincs sok időnk főzni! Csak bedobom a húst és a zöldségeket a tepsibe, és mehet is a sütőbe! A mennyiségek és hozzávalók ízlés szerint változhatnak.

 Én most megtisztítottam és feldaraboltam:

-         néhány szem krumplit

-         egy zellergumót

-         egy póréhagymát

-         5-6 gerezd fokhagymát.

A fentieket egy tepsi aljára terítettem, sóztam, borsoztam, majd ráfektettem a (szintén sózott és borsozott, vagy ízlés szerint fűszerezett) csirkecombokat, rádobáltam néhány koktélparadicsomot, bazsalikomágat és rozmaringágat, meglocsoltam kevés olívaolajjal és fehérborral, majd 220 fokon takarás nélkül készre sütöttem. Időközben néhányszor meglocsolgattam a saját levével. 

p1100479.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr7317975956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása