Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Meleg töltött paradicsom

2022. november 16. - Oliva receptjei

p1120259.JPG

Ehhez az ételhez nincs pontos recept, a hozzávalókat ízlés szerint adagolom. A legjobb, ha vastag húsú paradicsomot használunk hozzá.

A paradicsomok tetejét levágtam és a belsejét kivájtam. Picit megsóztam és félretettem.
A töltetékhez összekevertem főtt rizst, egy lecsepegtetett tonhalkonzervet, némi aprított kapribogyót, sót, borsot, aprított petrezselymet és snidlinget. Kevés zúzott fokhagyma is mehet bele. Beletöltöttem a paradicsomokba, a tetejére mozzarellakarikákat tettem, pici olívaolajjal meglocsoltam, és forró sütőben megsütöttem.

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr1017979950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása