Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Pisztráng egyben sütve

2022. november 24. - Oliva receptjei

img_2090.JPG

A friss halat könnyű elkészíteni, és mivel szeretjük a hal finom, saját ízét, ezért nem szoktam bolti fűszerkeveréket használni hozzá.
A konyhakész pisztrángot kívül-belül bedörzsöltem sóval. A hasüregébe friss zöldfűszereket (kakukkfű, rozmaring, babérlevél) és néhány gerezd citromot dugtam, majd 2-3 helyen átkötöttem cérnával, hogy benne maradjon a „töltelék”. Egy tepsibe sütőpapírt tettem, ráfektettem a halakat. Megszórtam borssal, locsoltam rá kevés olívaolajat, alá pedig egy kevéske – legfeljebb fél deci – fehérbort öntöttem.
180 fokos sütőben megsütöttem, az utolsó pár percben a grillfokozatot is bekapcsoltam. A sütési idő kb. 20-30 perc, ami egyrészt függ attól, hogy milyen nagy a hal, másrészt, hogy ki mennyire átsülve szereti.

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr2517986742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása