Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Sajtos - szalonnás lepényke

2022. november 28. - Oliva receptjei

szalonnaslepenyke.JPG

Reggelire, lágy tojáshoz isteni! Korábban is elkészíthető, fagyasztani is lehet.
Én előző este megsütöttem, majd másnap reggel a pohárban sült tojások mellé a sütőbe téve átmelegítettem.

Hozzávalók (4 adaghoz):
5 vékony szelet szalonna
225 g liszt
25 g hideg vaj
1,5 teáskanál sütőpor
60 g reszelt cheddar sajt
1,5 dl tej
1 evőkanál ketchup
fél teáskanál Worchestershire szósz

A szalonnát sütő grillfokozatán ropogósra sütöttem, kihűtöttem.
A lisztet elkevertem fél teáskanál sóval és a sütőporral, majd elmorzsoltam benne a hideg vajat. Hozzáadtam a sajt felét, és az apróra vágott szalonnát.
A tejben elkevertem a ketchupot és a Worchestershire-szószt, a liszthez adom és összekeverem.
Lisztezett munkalapra borítom a tésztát, 18-20 cm átmérőjű kerek lepényt formálok belőle. Megszórom a maradék reszelt sajttal, 8 körcikkre vágom, és sütőpapíros tepsire teszem.
180 fokra előmelegített sütőben 25-30 perc alatt sül meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr4217989618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása