Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Görög tepsis csirke

2022. november 03. - Oliva receptjei

p1150872s_1.jpg

Ez az étel a nyarat idézi, de bármikor megállja a helyét, ha egy könnyebb fogásra vágyunk.

Az elkészítése - sütés nélkül - nem tart tovább negyed óránál.

Hozzávalók:

2 cukkini, hasábokra vágva

2 nagyobb krumpli, hasábokra vágva

1 fél fej hagyma, cikkekre vágva

14 db koktélparadicsom

olivaolaj, só, bors

fetasajt ízlés szerint.

A gombócokhoz:

25 dkg darált csirkemell

1 fél fej hagyma, felaprítva

1 tojás felverve

5 dkg friss kenyérmorzsa

só, bors, oregano. 

A húsgombóc hozzávalóit összekevertem és kis pogácsákat formáztam belőle. Egy tepsibe tettem őket, körérendeztem a többi hozzávalót (a fetasajt kivételével). Megszórtam sóval és borssal, locsoltam rá olivaolajat és 200 fokra előmelegített sütőben 40 perc alatt megsütöttem.

Tippek:

- Oregano helyett mentát is használhatunk (az eredeti receptben is az szerepel).

- a friss kenyérmorzsához 2 szelet toastkenyeret aprítottam késes robotgépben.

Forrás: GoodFood

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr4017969530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása