Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Csokitorta kókuszos-sáfrányos fagylalttal

2022. november 09. - Oliva receptjei

Lisztmentes, csupacsokis torta  és egy különleges fagyi.

p1090148.JPG

20 dkg (ét)csokoládét és 10 dkg vajat gőz fölött felolvasztok, és kicsit kihűtöm. Belekeverek 3 tojás sárgáját, majd a tojások fehérjéből vert habot. Egy 16 cm átmérőjű tortaformába öntöm, és 190 fokon 25 perc alatt készre sütöm. (Kissé ragacsosnak kell még lennie, amikor kész – a brownies-hoz hasonlóan).

Máz: 3 dkg olvasztott vajba belekevertem 2 ek. tejport, 2 ek. kakaóport, 2 ek. barnacukrot, 1 ek. sűrű tejfölt és egy kevés vaníliakivonatot, majd a kihűlt tortára öntöttem.

 Fagylalt:

2 evőkanálnyi kókuszreszeléket kávédarálóban megőröltem.

Egy csipet sáfrányt 1 teáskanálnyi forró vízben kiáztattam.

3 dl tejszínbe belekevertem a sáfrányt a vízzel együtt, a kókuszt, és 2 evőkanál barnacukrot, majd laza habbá vertem. Egy éjszakán át fagyasztottam.

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr1817974390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása