Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Szezámmagos csirkemell brokkolival, szójás mártogatóssal

2022. november 09. - Oliva receptjei

p1080952.JPG

Ez az egyik kedvelt gyors vacsoránk, nagyon régóta készítem, a receptjét a GoodFood-ban találtam.

Hozzávalók:

 2 db csirkemellfilé

1 tojás

14 dkg friss kenyérmorzsa

1 teáskanál kínai ötfűszer keverék

3 teáskanál szezámmag

 1 fej brokkoli

 szósz:

1 citrom leve

1 lime leve

1 teáskanál barnacukor

3 teáskanál szójaszósz

A mellfiléket mérettől függően három-öt darabra vágtam. Összekevertem a morzsát a fűszerrel és a szezámmaggal. A húsdarabokat először a felvert tojásba, majd a morzsába forgattam. Sütőpapírral bélelt tepsire fektettem őket, és 200 fokon 25-30 perc alatt készre, ropogósra sütöttem. (olaj nem kell alá!)

A brokkolit darabokra szedtem, és sós-citromleves forró vízben 4 perc alatt megfőztem. (Egy kanálnyi citromlé a főzővízben segít megtartani a brokkoli szép zöld színét.)

 A szósz hozzávalóit összekevertem, és kis tálkában tálaltam a hús és zöldség mellé.

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr1517974184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása