Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Tojásropogós

2022. november 16. - Oliva receptjei

p1120363.JPG

Többek állítása szerint ennek a tojásfasírtnak az íze, állaga szinte teljesen olyan, mint a darált húsból készült változaté – főleg, ha ugyanolyan fűszerezéssel készítjük. Remek feltét főzelékekhez. Most így csináltam:

Egy kisebb fej, kockára vágott hagymából és 4 felvert tojásból rántottát sütöttem. Hozzákevertem egy tejbe áztatott, kinyomkodott zsemlét, sót, borsot, aprított friss snidlinget, és őrölt köményt.

Egy szikkadt zsemlét gépben morzsásra aprítottam, és a formázott tojáspogácsákat ebben forgattam meg (lehet zsemlemorzsába is forgatni), majd forró olajon kisütöttem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr5217980138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása