Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Zöldségleves garnélával

2022. november 16. - Oliva receptjei

p1120371.JPG

Nem igazán szeretem a gyorsfagyasztott zöldségkeverékeket, pláne nyáron, amikor annyi friss van! De néha jó szolgálatot tesznek, főleg, ha sokféléből kell kis mennyiség, mint például ehhez az extragyorsan elkészíthető leveshez:

15 dkg garnéla
20 dkg ázsiai zöldségkeverék (wok keveréket vettem, ebben most volt bébirépa, bébikukorica, cukorborsó, piros húsú paprika, zöldbab, spárga)
póréhagyma (kb. 5-6 cm hosszú darab), gyufaszálnyi csíkokra vágva
1 ujjnyi gyömbér, felaprítva
6 dl húsleves
szójaszósz

A húslevesbe tettem a gyömbért, a pórét, a zöldségkeveréket és egy evőkanálnyi szójaszószt. Addig főztem, míg a zöldségek megpuhultak, majd beletettem a rákocskákat, és még egy percig főztem.
Tálaláskor kevés friss snidlinget szórtam rá.

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr1317980144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása