Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Cukkini cordon bleu

2022. november 17. - Oliva receptjei

p1140670.JPG

Ezt a receptet egy olasz receptes oldalon találtam. Mennyiségeket nem írok hozzá, inkább egy kis képes beszámoló következik:
A cukkinit meghámoztam, és fél cm vastag szeletekre vágtam (a magos részt eldobtam). A szeleteket besóztam, kicsit állni hagytam.
p1140659.JPG
Ezután papírtörlővel leitattam a felesleges nedvességet. Minden második szeletre tettem egy szelet sonkát, 1 szelet sajtot (ízlés szerint bármilyen sajt lehet, én most mozzarellát használtam) és egy bazsalikomlevelet (ez elmaradhat). A tetejére egy cukkiniszelet került.
p1140662.JPG
Az így kapott csomagokat először étolajba (gyorsan, csak épp annyi olaj kerüljön rá, hogy felvegye a morzsát), majd pedig kenyérmorzsába mártottam. A kenyérmorzsába előzőleg bőségesen reszelt parmezánt és aprított bazsalikomlevelet is kevertem.
p1140664.JPG
A bundázott cukkiniket sütőpapírra tettem, és kb. 190 fokon 25-30 perc alatt készre sütöttem.

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr2717981310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása