Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Gerslisaláta zöldségekkel

2022. november 17. - Oliva receptjei

p1150057.JPG

Ez a saláta sokkal finomabb lett, mint azt a főzés előtt gondoltam! Az elkészítése pedig ismét nem igényel különösebb ügyességet és időt, így gyakran készített kedvencünk lett.

Hozzávalók:
1 dl hántolt árpa (gersli)
1 kis padlizsán
1 fej vöröshagyma
1 piros húsú paprika, pl. kápia
3 paradicsom
ízlés szerint egy kis zöldfűszer (ami nálam petrezselyem és snidling volt)
öntet:
3 evőkanál olívaolaj
1 evőkanál balzsamecet
1 teáskanál citromlé
só, bors
és aki szereti, egy pici zúzott fokhagymát is adhat hozzá.
Először sós vízben megfőztem a gerslit.
Közben a hagymát, paprikát és padlizsánt kockára vágtam és egy serpenyőben – kevés olajon – puhára pároltam. Picit sóztam közben.
Salátástálban összekevertem a leszűrt, főtt gerslit, a párolt zöldségeket és a kockára vágott friss paradicsomot.
Hozzáadtam az aprított zöldfűszereket és az öntettel jól elkevertem.
Behűtve tálaltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr1617981336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása