Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Rakott tészta gombával, csirkével, spenóttal

2022. november 17. - Oliva receptjei

p1130066.JPG

A rakott tészta igazi jolly joker, legtöbben azért szeretik, mert száraz tészta mindig akad a kamrapolcon, a többi hozzávaló meg a szerint változhat, hogy mi van éppen a hűtőben.

Nálunk most ezek voltak:
14 dkg maccheroni (csőtészta)
1 csomag bébispenót, kb. 10 dkg
1 nagy csirkemellfilé
1 fej lilahagyma
1 kis doboz shiitake gomba, kb. 5-10 dkg
15 dkg mascarpone (vagy másmilyen krémsajt)
1 pohár (2 dl) tejföl
kevés sajt, amit a tetejére reszelhetünk majd
és a fűszerek: só, bors, friss aprított snidling, oregano.

A tésztát sós vízben kifőztem.
Közben a csirkemellet csíkokra vágtam, sóztam-borsoztam, kevés olajon serpenyőben megpirítottam, majd átraktam egy nagy tálba. A serpenyőbe visszamaradt olajon kicsit megpirítottam a szálasra vágott hagymát és a feldarabolt gombát, majd ezeket is a áttettem a tálba.
Ezekhez adtam az időközben kifőtt és lecsepegtetett tésztát, a megmosott spenótot, tejfölt, krémsajtot és a fűszereket, majd jól összekevertem.
A tésztás keveréket egy tűzálló tálba simítottam, a tetejét reszelt sajttal megszórtam, és kb. 190 fokos sütőben átsütöttem, amíg a sajt szépen megpirult a tetején.

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr2117981036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása