Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Sonkás csirkemellcsigák

2022. november 17. - Oliva receptjei

p1130609.JPG

Ez az étel is gyorsan elkészíthető, és olyan egyszerű a receptje, hogy szinte a képről is leolvasható. Azért pár szóban leírom:
A csirkemelleket vékonyra klopfoltam (kb. fél cm-esre), sóval és borssal befűszereztem. Mindegyiket beborítottam jóféle, levegőn szárított sonkaszeletekkel és megszórtam aprított snidlinggel (tetszés szerint más zöldfűszer is választható). Szorosan felcsavartam, és kb. 2 cm széles csíkokra vágtam. Az így kapott csigákat bambuszpálcikákra fűztem.
Serpenyőben kevés olajat hevítettem és a nyársak mindkét oldalát elősütöttem, majd rádobtam kevés vajat, mérsékeltem a hőfokot, és lefedve puhára pároltam (kb. 10 perc). A fedőt levettem, majd magas lángon még egy picit pirítottam, hogy szép színt kapjon.
A nyársakat kivettem, és a visszamaradt sültszaftos vajba egy kevés tejszínt öntöttem. Éppen csak összeforraltam, és ezt a mártást a kínáltam a húshoz.
Párolt spárgával tálaltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr5917981218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása