Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Vietnámi csirkegolyók - sütőben sütve

2022. november 17. - Oliva receptjei

p1140890.JPG

Ennek a húsgolyónak a citromfű és a karamellizálódott cukor ad pikáns-egzotikus ízt.

Hozzávalók:
50 dkg darált csirkehús
3 szál citromfű, felaprítva
2 gerezd fokhagyma, finomra vágva
1 fej hagyma, finomra vágva
3 evőkanál halszósz
1 evőkanál kukoricakeményítő
valamint barnacukor, saláta, uborka, édes chiliszósz.
A sütőt bekapcsoltam 200 fokra.
A gombóc hozzávalóit összegyúrtam és olajos kézzel kb. 4 cm átmérőjű golyókat formáltam belőle (ízlés szerint lehet még sózni, de a halszósz már sós). Barna nádcukorba forgattam (csak óvatosan, mert féltem, hogy túl édes lesz), és sütőpapírral bélelt tepsire tettem őket.
Az előmelegített sütőben 15 perc alatt megsütöttem őket, közben néhányszor megforgattam a golyókat, hogy a cukor egyenletesen alakuljon karamelles réteggé.
Tálalás: a kisült gombócokat salátalevélen tálaltam, kis kockára vágott kígyóuborkával és egy tálkányi édes chiliszósszal együtt.
Forrás: GoodFood

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr5117981332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása