Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Naan-kenyér

2022. november 21. - Oliva receptjei

p1170699.JPG

A naan-kenyér népszerű, indiai laposkenyér. Szaftos ételekhez, mártogatósokhoz kiváló kísérő. Most frissen ettük (curry-s hússal), de a megsült kenyérkéket le is lehet fagyasztani.

12 darabhoz:
25 dkg liszt
1 dl langyos víz
1 csapott teáskanál porélesztő (kb. egy fél zacskónyi) vagy 1,5 dkg friss
1 teáskanál cukor
2 teáskanál só
1 tojás
2 evőkanál joghurt
1 evőkanál étolaj
Az összes hozzávalót dagasztótálba tettem, és megdagasztottam. 45 percnyi pihentetés után lisztezett deszkára borítottam, kicsit átgyúrtam, és 12 darabra vágtam. Sodrófával vékonyra nyújtottam, kb. 2-3 mm vastagságúra.
Egy teflonserpenyőt felforrósítottam, és olaj nélkül megsütöttem benne a kenyérkéket: mindkét oldalát 3-4 percig sütöttem, közben helyenként fel is fog hólyagosodni, de az a jó!

 p1170708.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr4217984228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása