Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Dióhabos puszedli

2022. november 24. - Oliva receptjei

image3.jpg

Egy gyors és egyszerű süti a maradék tojásfehérje felhasználására: a tojásfehérjét lemértem, és pontosan ugyanannyi átszitált porcukor és darált dió kell hozzá.
(Nekem a 3 tojásfehérje pont 100 gramm volt).
A tojásfehérjét elkezdtem felverni. Amikor már fehéredett folyamatosan tovább verve kanalanként adagoltam hozzá a porcukrot. A kész, kemény habba óvatosan belekevertem a diót.
Tepsire sütőpapírt tettem, és kanállal kis kupacokat halmoztam rá a habból. 150 fokos sütőben addig sütöttem, míg kívül a hab megkeményedett.

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr3517986882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása