Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Mozzarellás csirkemell sütőben sütve

2022. november 28. - Oliva receptjei

csirkemell6.JPG

Többször próbáltam már sütőben rántott húst készíteni, amelyek mind finomak lettek, de bundázás mégsem lett olyan ropogós, mint az olajban sütésnél.
Ez a módszer viszont tökéletesen ropogós morzsát eredményez. Ha csak egyszerű rántott húst szeretnél, akkor a paradicsomszósz-mozzarella feltétet hagyd el, de azzal kiegészítve egy igazán finom fogást kapsz.
A módszer lényege, hogy jó minőségű, nem finomra darált morzsát vegyél (én panko morzsát választottam), és még panírozás előtt pirítsd meg kicsit.

Lépésről-lépésre így készül, amit a fotógalérián is nyomon követhetsz: 
1.A morzsát kiskanálnyi sóval és egy-két evőkanálnyi olívaolajjal elkevertem.
2. Előmelegített sütőben néhány perc alatt aranyszínűre pirítottam.
3. A csirkemellet max. 1 cm-es szeletekre vágom, sózom, borsozom és a morzsába forgatom.
4. A hússzeleteket sütőpapírra teszem.
5. A tetejére paradicsomszószt kenek, és mozzarellakarikákat teszek.
Végül 180 fokos sütőben 15-20 perc alatt megsül.

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr1317989634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása