Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Sült édeskömény

2022. november 28. - Oliva receptjei

edeskomeny2.JPG

Mindenkit bátorítok, hogy próbáljon ki a megszokott krumpli- vagy rizsköret helyett más zöldségeket is! Az édeskömény íze elsőre talán szokatlan lehet, de higgyétek el, hogy sok mindenhez illik, és nagyon finom, érdemes próbára tenni. Egy nagyon egyszerű elkészítési módot mutatok be:
Két édeskömény gumót félbevágtam, és forrásban lévő, sós vízben kb. 15 percig előfőztem. Ezután leszűrtem, majd a fél gumókat mégegyszer félbevágtam. Egy tepsire sütőpapírt tettem, és egymás mellé sorakoztattam az édesköménydarabokat. Megszórtam kevés sóval, kenyérmorzsával (teljes kiőrlésű kenyérből ), aprított aszalt paradicsommal és reszelt parmezánnal és őrölt borssal. 200 fokos sütőben 15-20 perc alatt szépen megsül.

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr3617989640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása