Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Párolt brokkoli

2022. december 01. - Oliva receptjei

img_6892.JPG

Ez nem egy bonyolult recept , inkább csak ötletadó. A párolt zöldségek nagyon jól helyettesíthetik a szokásos köreteket, a lényeg az, hogy ne főzd túl őket. Érdemes beszerezni egy párolóbetétet.
Most így "dobtam fel" a brokkolit:
Összekevertem 3 evőkanál olívaolajat 1 evőkanál friss citromlével és pici sóval, majd a készre párolódott zöldséget azon melegében beleforgattam ebbe az öntetbe. Tálra rendeztem és megszórtam parmezánforgácsokkal, valamint vajban pirított kenyérkockákkal. (A kenyérkockákat szezámsóval ízesítettem, ennek hiányában szezámmagot is szórhatsz rá.)
Máris tálalható és nagyon finom!

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr9317992346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása