Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Mákparfé

2022. november 09. - Oliva receptjei

p1090062.JPG

Négy adaghoz:

1/2 citrom leve,
1 narancs héja, leve,
80 g cukor,
2 tojássárgája,
100 g tejszín
6 cl narancslikőr,
80 g őrölt mák.

Öntet:
150 ml friss narancslé,
20 g méz,

keményítő.

Vízgőz fölött , állandóan kevergetve összemelegítettem a citromlét, a narancslevet, -héját, cukrot, tojássárgáját, majd hozzáöntöttem a narancslikőrt és  a mákot. Lehűtöttem.

Közben felvertem a tejszínhabot és óvatosan összekevertem a mákos krémmel.

Formákba öntöttem, és egy éjszakára fagyasztóba tettem.

Az öntethez a narancs levét mézzel felfőztem, és kevés hideg vízzel elkevert keményítővel besűrítettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr6217974340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása