Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Részeges harcsa

2022. november 21. - Oliva receptjei

p1180002.JPG

Kaptam egy adag szép, friss harcsaszeletet. Valami könnyű és gyors recept szerint szerettem volna elkészíteni, így kapóra jött ez a verzió, amit a Vidék Íze magazinban láttam.

Hozzávalók (2 főre):
5 harcsaszelet (75 dkg volt)
3 szál újhagyma, felkarikázva
10 dkg füstölt szalonna, kockára vágva
25 dkg csiperkegomba, szeletelve
1 dl fehérbor
1,5 dl tejszín
1 csomag petrezselyem, aprítva
A harcsaszeleteket sóval és borssal megszórtam, majd egy serpenyőben kevés olajon mindkét oldalukat elősütöttem – csak egy percig oldalanként. Ezután áttettem őket egy tepsibe.
A serpenyőbe dobtam a szalonnakockákat, majd amikor már kiolvadt a zsírja, ment utána a hagyma és a gomba is. Pár perc pirítás után ráöntöttem a bort és a tejszínt. Felforraltam, beleszórtam a petrezselymet, majd az egész ragut a halakra öntöttem. (A ragut én már nem sóztam a szalonna miatt.)
180 fokra előmelegített sütőben kb. fél óra alatt készre sütöttem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr7517984254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása