Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Gyors müzliszelet sárgabarackkal

2022. november 23. - Oliva receptjei

image_1.jpg

Ezt a receptet a GoodFood magazinban találtam, első olvasásra megtetszett, de az arányokat kicsit megváltoztattam: rögtön másfélszeres mennyiséget vettem mindenből, kivéve a vizet: azt óvatosan adagoltam, és jól is tettem! Ezek az én mennyiségeim:

21 dkg aszalt sárgabarack
1,5 dl meleg víz
6 dkg zabpehely
6 dkg kókuszreszelék
1,5 evőkanál szezámmag
3,5 dkg napraforgómag

A sárgabarackot kevés vízzel késes robotgépben felaprítom, majd hozzáadom a maradék vizet és a zabpelyhet is.
A kókuszreszeléket, szezámmagot és napraforgómagot teflonserpenyőben, kis lángon kicsit megpirítom. Nem kell alá semmilyen zsiradék, és csak pár percig hagytam a serpenyőben, éppen csak addig, amíg megéreztem a kókusz illatát.
A magokat is a barackhoz adtam, jól összekevertem és hurka alakúra formáztam. Szorosan folpack fóliába tekertem, és hűtőbe tettem. Pár óra múlva lehet szeletelni.

Tipp: a masszából formálhatunk golyókat is, és bonbonpapírra téve kínálhatjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr417985766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása