Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Zöldcitromos minitorták

2022. november 23. - Oliva receptjei

img_0644.JPG

Egy egészséges és üde nyári desszertet sikerült összehoznom (talán még a paleo diétába is belefér, de ebben nem vagyok biztos). Sütni nem kell, így a nagy melegben ideális. 1-2 órával a tervezett fogyasztás előtt ajánlatos elkészíteni, és tálalásig hűtőben tartani.
Mértékegységként egy 2,5 dl-es poharat használtam. Az alábbi mennyiségekből nekem 10 darab lett.
Tészta:
1 pohár kókuszreszelék
1 pohár dió
8 kimagozott datolya

Krém:
2 érett avokádó, villával pépesítve
60 ml zöldcitrom lé (kb. 3 zöldcitrom)
1 zöldcitrom reszelt héja
3 evőkanál méz

Először a tészta hozzávalóit teszem aprítógépbe, morzsásra aprítom, majd elosztom 10 (szilikonos) muffinforma aljába, és kiskanállal lenyomkodom, tömörítem.
Ezután a krém hozzávalóit keverem össze mixerrel, rákanalazom a tésztaalapra. A tetejét zöldcitrom szeletkékkel díszítem.
1-2 óra hűtés után a szilikonos muffinformából egy kiskanál segítségével nagyon könnyen ki tudtam szedni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr7017985982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása