Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Mexikói csirkemell

2022. november 30. - Oliva receptjei

img_4172.JPG

Nem autentikus mexikói recept, csak olyan hirtelen ötletből született, gyorsan elkészíthető fogás. A hozzávalók mennyisége is teljesen ízlés szerinti, ezért csak fotókon mutatom, lépésről-lépésre, hogyan készítettem.
1.A csirkemelleket forró serpenyőben, kevés olajon elősütöm, és sütőpapírral borított tepsire teszem.
2.A hússzeletek tetejét megkenem salsa szósszal (bolti szószt vettem), és némi tejfölt is csepegtetek rá.
3. Megszórom tortilla chips-szel, amit előtte kicsit összetörtem.
4. A tetejére sajtot reszelek (én cheddart vettem).
5. Forró sütőben készre sütöm, és már tálalom is!

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr1117991608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása