Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Pisztáciás sajttorta - sütés nélkül

2022. december 01. - Oliva receptjei

img_4541.JPG

Ennek a tortának az elkészítésében a pisztáciakrém beszerzése jelenthet csupán némi nehézséget (delikátüzletekben érdemes keresni), amúgy végtelenül egyszerű és gyors. Én egy kicsi tortát készítettem, normál (24 vagy 26 cm-es) formához duplázni kell a mennyiségeket.

Hozzávalók egy 18 cm-es tortaformához:
15 dkg zabkeksz (pl Győri Zabfalatok)
7 dkg olvasztott vaj
15 dkg pisztáciakrém
25 dkg ricotta
néhány szem pisztácia a díszítéshez.
A kapcsos tortaforma alját sütőpapírral kibélelem.
A kekszet morzsásra aprítom és összekeverem a vajjal, majd a tortaforma aljára simítom. Fél órára hűtőbe teszem.
Közben összekeverem a ricottát a pisztáciakrémmel és a lehűtött kekszalapra simítom. (Én cukrot egyáltalán nem tettem a krémbe, mert a pisztáciakrém elég édes volt, de ha édesebben szereted, adhatsz hozzá 1-2 kanál porcukrot).
A torta tetejét durvára vágott pisztáciával díszítem és felszeletelés előtt legalább 3-4 órán át hűtőben pihentetem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr7417992266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása