Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Nutellás piskótarudak

2022. december 02. - Oliva receptjei

img_6966_1.JPG

Egy villámgyors desszert, már ami az elkészítést illeti, mert sütni nem kell. Azonban jót tesz neki, ha egy kicsit hagyjuk állni, puhulni a piskótát fogyasztás előtt.

Babapiskóta, nutella, mascarpone és darált mandula kell hozzá. Mennyiségeket nem írok, amennyi alapanyag van otthon, annyiból gazdálkodhatsz.
Így készül:
Egy tálkába tejet öntöttem, egy másikba pedig darált mandulát szórtam (az eredeti recept alapján kókuszreszelék kell hozzá, de kedvünk szerint lehet darált mogyoró, dió, kakaós cukor stb.) Egy babapiskóta alját megkentem mascarponéval, egy másik babapiskóta alját pedig nutellával. A kettőt összeragasztottam, gyors mozdulattal megmártottam a tejben, majd megforgattam a darált mandulában. Ennyi, mehet a hűtőbe egy órára és már ehetjük is.

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr7917993022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása