Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Mustáros pórés csirke

2022. október 28. - Oliva receptjei

mustaros_pores_csirke.jpeg

Nagyon finom és egyszerűen elkészíthető egytálétel, kevés hozzávalóból.

Hozzávalók 2 főre:

4 csirke felsőcombfilé

2 nagy póréhagyma

4 salátaburgonya

fél liter húsleves

20 dkg zöldborsó

1-1,5 dl tejszín

1 kakukkfűág

2 evőkanál mustár

olívaolaj, só, bors

a habaráshoz kevés tejföl és liszt.

A serpenyőben olívaolajon megpirítottam a besózott csirkecombokat, majd kivettem őket, kicsit félretettem. A maradék olajon megpirítottam a felkarikázott póréhagymát, felöntöttem a húslevessel, visszatettem a húst, hozzáadtam a kakukkfüvet, mustárt, borsót és a meghámozott burgonyát. Felforraltam, majd lecsökkentettem a hőfokot, az ételhez adtam a tejszínt is, és lefedve puhára főztem, kb. 25-30 perc alatt. Tejfölös habarással kicsit besűrítettem, friss borssal megszórtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr5617964870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása