Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Téli nicosia-i saláta

2022. november 09. - Oliva receptjei

p1090097.JPG

2 nagyobb krumplit kefével lesikáltam, vékony – kb. fél centis – karikákra vágtam. Megsóztam, ráöntöttem egy kanál olajat, jól összekevertem, és sütőpapírra téve, 200 fokos sütőben 20 perc alatt megsütöttem (félidőben megforgattam).

Közben két tojást lágytojásnak megfőztem,  egy-egy nagy maréknyi bébispenótot és rukkolát megmostam, leszárítottam.

Elkészítettem az öntetet:

2 evőkanál vörösborecetet,

2 evőkanál olivaolajat,

4 db apróra vágott aszalt paradicsomot,

1 evőkanál kapribogyót,

1 doboz tonhalkonzervet és

egy aprított, kevés olajon megfonnyasztott póréhagymát összekevertem.

Majd belekevertem a krumpliszeleteket és a zöldeket is, és a félbe vágott tojást a tetejére téve tálaltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr3417974368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása