Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Muszaka

2022. november 10. - Oliva receptjei

img_4034_1.jpg

Ezt a receptet a tévében láttam, a hozzávalók mennyiségét nem jegyeztem fel, de nekem egy kb. 20x30 cm-es tepsihez az alábbi mennyiségek kellenek:

2-3 nagyobb krumpli

60 dkg cukkini

60 dkg padlizsán

40 dkg darált hús

1 fej hagyma

1 dl száraz fehérbor

1 dl paradicsomlé v. püré

1 csomag petrezselyem, aprítva

só, bors, olaj

 fél liter besamel mártás.

A krumplit, cukkinit és padlizsánt fél cm-es karikára vágom és forró olajon elősütöm. (Szoktam úgy is készíteni, hogy kiolajozott tepsire fektetem a zöldségszeleteket és sütőben sütöm meg őket).

A hagymát és a húst olajon megpirítom, felöntöm a borral. Kicsit forralom, majd hozzáadom a paradicsomlevet, sóval, borssal és petrezselyemmel fűszerezem, és készre párolom (kb. 10 perc).

Összeállítás:

Egy kivajazott tepsit a krumpliszeletekkel bélelek, rá kerül a cukkini és a padlizsán fele. Leöntöm a besamel felével, majd következik a hús, ismét cukkini és padlizsán. A tetejére öntöm a maradék besamelt, és 180 fokos sütőben kb. háromnegyed óra alatt készre sütöm.

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr1817975024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása