Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Párolt-rántott nyúl

2022. november 22. - Oliva receptjei

p1200435.JPG

Ez a rántott hús annyiban tér el a szokásostól, hogy nem nyersen panírozom a húst, hanem előfőzöm.

Először is kell hozzá egy darabolt, tisztított nyúl. Hála a szüleimnek, én most (ismét) konyhakészen kaptam tőlük egy adag friss, zsenge nyúlcombot.
A húst lábosba tettem 4-5 rozmaringággal; egy egész fej fokhagymával, amit előtte keresztben félbevágtam; ráöntöttem egy fél üveg száraz fehérbort és egy bögre csirkehúslevest. Sót és borsot szórtam rá, és lefedve, kis lángon egy és negyed óra alatt megfőztem.
A húst hagytam kihűlni, majd bepaníroztam és bő olajban gyorsan kisütöttem. Mivel a hús már puha, csak annyi ideig kell sütni, amíg a bunda aranyszínű és ropogós lesz.
Még egy kis apróság a panírozáshoz: ehhez nem ajánlom a „gyári” zsemlemorzsát: én pár szelet kenyeret aprítottam morzsásra (késes robotgépben), és kevertem hozzá egy teáskanálnyi kakukkfüvet is. Panko morzsával is isteni ropogós lesz.

p1200433.JPG
Jamie Oliver receptje alapján

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr7317985208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása