Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Pikáns pácban sült oldalas

2022. november 24. - Oliva receptjei

img_1737.JPG

Ez egy villámgyorsan elkészíthető fűszerpác: kicsit sós, kicsit csípős, kicsit édes - és nagyon finom!
A következő mennyiségek nagyjából egy kilós húshoz elegendőek:
1 evőkanál citromlé
4 evőkanál édes chiliszósz
4 evőkanál (sötét) szójaszósz
1 teáskanál friss, reszelt gyömbér
2 nagy gerezd fokhagyma.
Az összes hozzávalót összeturmixoltam. A húst sóval és borssal bedörzsöltem, és egy tepsibe tettem. Én tettem alá egy sütőpapírt, hogy a pác ne égjen rá a tepsire. A pácot a húsra öntöttem, kicsit belemasszíroztam, majd a tepsit alufóliával beborítottam és 200 fokra előmelegített sütőbe tettem.
Kb. 60-80 perc alatt a hús puhára sült, ekkor a takarófóliát levettem, a lefolyt páclevet visszakanalaztam a húsra, és takarás nélkül pirosra sütöttem (kb. 15-20 perc alatt).

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr1317986880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása