Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Nutellás krémes - sütés nélkül

2022. november 30. - Oliva receptjei

img_4119.JPG

Nem túl szép süti, gondolkodtam is, hogy kitegyem-e a fotóját, de mivel annyira finom, és gyors, ezért mégis úgy döntöttem, elmentem a receptet. Igaz, hogy nem kell sütni, és elkészíteni is legfeljebb 10-15 perc, de a fogyasztást megelőző napon kell összeállítani, mert úgy jó, ha a keksz a krémtől megpuhul.

Hozzávalók:
1 nagy csomag háztartási keksz (négyzet alakú kekszek)
25 dkg mascarpone
2,5 dl tejszín
8 dkg nutella

A tejszínt habbá vertem. A nutellát a mascarponéval elkevertem, majd óvatosan hozzákevertem a tejszínhabot is.
Egy négyzet alakú, magas falú tál (műanyag ételdoboz v. sütőforma) alját kekszekkel kibélelem (nekem 3x6 fért egy sorba).
Erre egy réteg krém kerül, a krémréteg nagyjából olyan vastag legyen, mint a keksz. A rétegzést addig ismétlem, amíg tart a hozzávalókból. A tetejére mindenképpen krém kerüljön (én még egy vékony réteg tejszínt is kentem a tetejére). Ezután hűtőbe teszem, hogy a keksz megpuhuljon.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr2817991598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása