Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Lucskos káposzta

2022. november 03. - Oliva receptjei

p1190159s_1.jpg

Egy nagyon egyszerű ételt mutatok most: kevés vele a munka, csak fel kell tenni és miközben fő, lehet takarítani vagy újságot olvasni :)

Előkészület: egy kétkilós káposztának kb. a harmadrészét vékonyan felszeleteltem; egy fej hagymát felkockáztam, három gerezd fokhagymát felszeleteltem, és a csontos oldalasból levágtam hat szeletet.

Elkészítés:

Egy nagy lábosban, kevés forró olajon elősütöttem a húsokat. Nem kell sokáig sütni, csak annyira, hogy egy kis színt kapjon. A lábosban visszamaradt pörzsanyag pedig remekül fogja ízesíteni majd az étel szaftját.

A hús kivettem, és a maradék olajban átpirítottam a káposztát, hagymát és fokhagymát. Ment is vissza a hús, majd öntöttem hozzá egy pohár száraz fehérbort és egy kis vizet. Fűszerek: 2-3 babérlevél, só, őrölt bors és néhány szemes bors is, köménymag és 1-2 borókabogyó.

Lefedve, kis lángon puhára főztem, majd kevés rántással vékonyan berántottam.

Tálaláskor kevés tejföl és friss petrezselyem került rá.

Legközelebb a víz helyett sűrű paradicsomlevet öntök rá, és így egy lábosban fog elkészülni a paradicsomos káposzta sült oldalassal.

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr2517969526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása