Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Édesköményes uborkasaláta

2022. november 21. - Oliva receptjei

p1160758.JPG

Ha eddig csak nézegetted a zöldségesnél az édeskömény-gumókat, de nem merted megvenni, akkor itt az alkalom, hogy egy egyszerű receptben kipróbáld!

Hozzávalók:
1 kígyóuborka
1 édeskömény-gumó
1 evőkanál kapribogyó
15 dkg majonéz
1 evőkanál mustár
fél citrom leve és reszelt héja
Az uborkát hosszában félbevágtam, a közepéről kikotortam a magokat. Vékony szeletekre vágtam és egy tálba téve megsóztam.
A köményt hosszirányban negyedeltem és szintén vékony szeletekre vágtam.
Egy tálban összekevertem a majonézt, mustárt, kapribogyót, citromlevet és –héjat, az édesköményt, és a kinyomkodott uborkát.
Ízlés szerint kevés sóval és friss borssal lehet még fűszerezni.
Érdemes fogyasztás előtt legalább fél-egy órával elkészíteni, hogy az ízek összeérjenek.

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr1817984214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása