Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Sült karfiol

2022. november 28. - Oliva receptjei

sultkarfiol.jpg

Hozzávalók: egy fej karfiol, fél dl olívaolaj, ízlés szerint fűszerek (amit én most használtam: só, fehérbors, őrölt gyömbér és római kömény)
A karfiolt rózsákra szedtem. A nagyobbakat felszeleteltem kb. 1 cm-esre, a kisebbeket félbevágtam. A fűszereket belekevertem az olajba, és megforgattam benne a karfiolt. Sütőpapírra tettem és forró sütőben kb. 20 perc alatt megsült. Tálaláskor még megszórtam friss zöldfűszerekkel.

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr7617989720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása