Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Meleg krumplisaláta szalonnával, kéksajttal

2022. november 09. - Oliva receptjei

p1090138.JPG

4 kisebb burgonyát kefével jó alaposan lemostam, és vékonyan felszeleteltem. Egy nagy fej lilahagymát félbevágtam, majd a további 5-6 cikkre. Tálba tettem a krumplit és a hagymát, locsoltam rá 1-2 evőkanálnyi olajat, sóztam, borsoztam és sütőpapírral bélelt sütőlemezen 220 fokon 20 perc alatt megsütöttem.

Közben 4 szelet bacont felcsíkoztam, és 6 nagy fej gombát felszeltem. Felforrósítottam egy teflonserpenyőt, először megsütöttem a bacont, majd rádobtam a gombát és pár percig kevergetve átsütöttem, és félretettem.

 Lemostam és lecsepegtettem 2 maréknyi bébispenótot (más zöldsaláta is jó).

Összekevertem az öntetet: 1 evőkanál mustárból, 1 evőkanál olivaolajból és 1 evőkanál vörösborecetből.

A kissé kihűlt krumplit, hagymát, bacont, gombát és a spenótot salátástálba tettem, az öntettel összeforgattam, és a tetejére lágy  kékpenészes sajtdarabokat szórtam.

Forrás: GoodFood

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr7617974396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása