Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Padlizsánkrém

2022. november 16. - Oliva receptjei

p1120953.JPG

Évek óta ez a kedvenc padlizsánkrém-receptem, és még azoknak is ízlik, akik amúgy nem rajonganak a padlizsánért.

Egy kb. 40-50 dkg nagyságú padlizsánt megmosok, és 1-2 cm-es kockákra vágok (nem kell meghámozni).
Előveszek egy közepes méretű, magasabb falú tepsit, és a következőket teszem bele:
5 evőkanál olívaolaj
3 evőkanál balzsamecet
1 evőkanál méz
1 evőkanál kapribogyó
6-8 bazsalikomlevél
8-10 darab olívabogyó, felaprítva
1 gerezd fokhagyma, összezúzva
só és bors ízlés szerint.

A fentieket jól összekeverem, majd a padlizsánkockákat is beleforgatom.

A tepsit befedem alufóliával és 180 fokon egy órán át sütöm.
Amikor kihűlt, botmixerrel kissé pürésítem, de én úgy szeretem, ha maradnak benne nagyobb padlizsándarabok is. Ha szükséges, sóval és borssal még ízesítem.

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr1717980298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása