Receptjeim gyűjteménye

Oliva

Oliva

Hansági káposzta

2022. november 03. - Oliva receptjei

Első saját készítésű savanyú káposztámból egy finom egytálétel készült.

p1210513s.jpg

(Így készítettem a káposztát: https://olivareceptjei.blog.hu/2022/11/03/kovaszolt_kaposzta_hazilag)

Egy nagy fej hagymát felkockáztam, és megpároltam.

A párolt hagyma felét tálba tettem, hozzáadtam 30 dkg darált húst, egy tojást, sót, borsot, 4-5 evőkanál rizst; majd összekevertem és 6 gombócot formáztam belőle

 A maradék hagymára rátettem 4 csészényi savanyított káposztát, és a káposzta levéből is egy csészényit. Megsóztam, szórtam rá egy teáskanálnyi köménymagot, felöntöttem 2,5 dl tejszínnel. A tetejére rátettem a gombócokat – kis fészkeket csináltam nekik a káposztában – és lefedve kis lángon megfőztem – nagyjából 30-40 perc alatt készen is volt. Nem kell berántani. Mivel nekem kapros volt a káposztám, nem tettem bele plusz kaprot, de ha csak sima káposztából készítjük, akkor kell bele.

A bejegyzés trackback címe:

https://olivareceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr4717969470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása